بست اپ

بست اپ

دانلود بازی اندروید،دانلود نرم افزار اندروید و ویندوز،دانلود برنامه اندروید و ویندوز
بست اپ

بست اپ

دانلود بازی اندروید،دانلود نرم افزار اندروید و ویندوز،دانلود برنامه اندروید و ویندوز

دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز(clash of clans)

دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز(clash of clans)

چند سالی است بازی کلش اف کلنز از کمپانی سوپرسل در گوشی های زیادی دیده یشود و تقریبا اکثر مردم ان را بازی میکنند ولی یکی از مشکلات این بازی بسیار زیبا دیر رفتن به مراحل بالاتر است و مثلا اگر شما دوسال این بازی را ادامه بدهید مثلا به لول 100 میرسید اما ما در اینجا نسخه های نامحدودی را برای شما قرار داده ایم که شما راحت تر بتوانید بازی کنید و طعم خوش مراحل بالا را بچشید پس برای دانلود با بست اپ همراه باشید. 

 ویژگی های clash mod:
  • هماهنگ با نسخه اصلی کلش اف کلنز
  • پشتیبانی از نسخه شبانه و دارای دهکده دوم
  • قابلیت سینگ شدن به جیمیل و ذخیره بازی
  • بی نهایت بودن تمام منابع و جم بی نهایت
  • قابلیت ساخت کلن و چت کردن با دوستان
  • دارای تمام نیروها و دفاعی های نسخه اصلی:baby dragon،bomb tower، miner،clone spell، skeleton spell
  • امکان چیدن مپ بدون هیچ محدودیتی به شکل دلخواه
  • امکان مکس کردن کلیه ی سربازها و اسپلها
  • جم و اکسیر و سکه و دارک اکسیر بینهایت و تمام نشدنی
  • بدون نیاز به روت کردن گوشی
  • رفع بسیاری از مشکلات قبلی
  • امکان اتک زدن و ویزیت کردن دیگران
  • فعال بودن کلن کستل با کلیه ی امکانات
  • امکان بازی تا تاون هال لول ۱۱
  • قابلیت چت بین کاربران کلن و گلوبال
  • چیدن مپ بدون هیچ محدودیتی به شکل دلخواه
  • امکان مکس کردن کلیه ی سربازها و اسپلها در کمتر از یک دقیقه
  • بدون نیاز به حذف نسخه اصلی کلش
  • با قابلیت سیو تغییرات مپ و لول (در صورت ریست نشدن سرور)

مشخصات دانلود

حجم فایل:+-100

منبع : بست اپ

لینک های دانلود :


دانلود سرور جدید کلش او هیرو  Clash Of  Hero


 دانلود سرور قدیمی کلش او هیرو  Clash Of  Hero


دانلود سرور کلش او مجیک Clash of Magic 


دانلود سرور جدید نال کلش NullsClash


دانلود سرور کلش اف سولز CLASH OF Souls 


دانلود سرور کلش اف نیاموک  Clash of nyamuk 

نظرات 65 + ارسال نظر
احمد شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 15:54

سلام میشه بگید چجوری نصب کنم ممنون میشم

دانلود کنید سپس فایل مورد نظر را نصب کنید

تقی یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 02:13

چطوری نصب کنم نمیشه هر کاری میکنم

محمد متین شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 14:03

اقا میزنم روش شمارم را میدم میگه کد را وارد کنید بعد کد را بهم نمی فرسته

sor7 شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 13:39

کلش نول ک میگن رو نخسه اصلی هم وصلش میشه کردچجوری دان کنم

دوست عزیز چنین چیزی نیست

محمدجواد سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 21:52 http://eshagh.rahimi20

نمیاره لطفا بگید

اصلاح شد

تندر 90 یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 14:41

سلام من نمیتونم نصبش کنم

تندر90 یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 14:37

سلام من نمیتونم اینو نصب کنم

ابوالفضل سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 23:13

برای من باز نمیکنه بازم که میشه میزنه خطای اتصال چرا چکارش کنم دوباره هم که میزنم میزنه خطای سیستم

مشکل رفع شد

Mahan شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 20:21

سلام من کلش light رو دانلود کردم رفتم توش نوشت بروز رسانی. بعد میرم تو سایت بروز رسانی شنبه گم میشم

امید جمعه 22 دی 1396 ساعت 18:50

ببخشید من توی لپ تاپ کار میکنم توی شبیه ساز اندروید میخواستم ببینم کدوم به شبیه ساز میخورهkoplayer

همه نسخه ها را میتونید دانلود و نصب کنید

محمدرضا جمعه 22 دی 1396 ساعت 12:44

چطوری دانلود کنم

روی لینک های دانلود کلیک کنید سپس وار صفحه opizo میشد چند ثانیه که صبر کنید لینک دانلود نمایش داده میشه میتونید از آن قسمت دانلود کنید

سهیل پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 10:11

نمیاره یکی بهم حمله میکنه نبرد تموم شده اما نمیاره

دوست عزیز این نسخه هک شده بازی مثل سرور های اصلی بازی نیست، این سرورهایی که روی این نسخه های هک شدس خیلی ضعیف تر از سرور های اصلی و این نسخه های هک شده طبق منطق اصلی بازی نیست

Grimm پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 04:35

دوستان میشه بگید کدوم نسخه راحت تر باز میکنه آخه پدرم در اومد ولی بازمیکنن.. لطفا راهنمایی کنید که کدوم راحت تر باز میکنه

دوست عزیز در مواقعی که سرور ها شلوغ هستن یکم مشکل پیدا میشه

آیدین سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 13:24

سلام کدوم بهتره زود جواب بدید

با سلام
هر کدومو خواستید میتونید امتحان کنید همه ی نسخه ها کار میده

حسین دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 15:35 http://htt

سایت ها کی انلاین میشن ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد