بست اپ

بست اپ

دانلود بازی اندروید،دانلود نرم افزار اندروید و ویندوز،دانلود برنامه اندروید و ویندوز
بست اپ

بست اپ

دانلود بازی اندروید،دانلود نرم افزار اندروید و ویندوز،دانلود برنامه اندروید و ویندوز

راه حل رفع فیلتر تلگرام(Telegram No Fillter)-تلگرام بدون فیلتر

راه حل رفع فیلتر تلگرام(Telegram No Fillter)-تلگرام بدون فیلتر

به دستور کارگروه مصادیق مجرمانه صفحه مورد نظر شما حذف گردیده است

نظرات 8 + ارسال نظر
YASIN جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 21:45 http://MJRKFTRGIJRFVUIRHEF

بستنی میدن اینجا

بهار یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 15:58 http://http:/

سلام ببخشید چرا هر چه قدر من میزنم رو دکمه ی دانلود فیلتر تلگرام پیام می ده که این صفحه حذف شده چی کار کنم؟

صفحه به دستور کار گروه مصادیق مجرمانه حذف شده

صبا یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 14:42

آخه چه کاریه؟؟؟؟؟؟

t&n یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 09:27

محسن شنبه 16 دی 1396 ساعت 20:24

سلام.تلگرام کی وصل میشه یعنی چی این کارا من دوشنبه امتحان دارم استادمون جزوه رو داخل گروه گفت براتون میفرستم کپی بگیرید بخوانید که تلگرامو فیلتر کردین الان شما میخواین برین بجای من امتحان بدین.جواب خدارو چه جوری میخواین بدین شما.الان که اوضاع اروم شده چرا رفع فیلتر نمیکنید.توروخدا رفع فیلتر کنید

سروش شنبه 16 دی 1396 ساعت 20:16

خسته نباشی اینارو که خودمونم بلد بودیم

خب انجام میدادید

رسول شفیق شنبه 16 دی 1396 ساعت 16:08

سلام من اصلا نمیونم فیلتر تلگرام رو دانلود کنم تو کامپیوتر

محمد شنبه 16 دی 1396 ساعت 08:43

سلام ممنون از راهنماییتون اما تو روش اول نگفتین کدوم جمعه

نوشته شده که احتمال داره50 درصد در جمعه قبلی تلگرام رفع فیلتر بشه. که انجام نپذیرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد