بست اپ

بست اپ

دانلود بازی اندروید،دانلود نرم افزار اندروید و ویندوز،دانلود برنامه اندروید و ویندوز
بست اپ

بست اپ

دانلود بازی اندروید،دانلود نرم افزار اندروید و ویندوز،دانلود برنامه اندروید و ویندوز

آموزش استفاده از گوگل مپ (نقشه گوگل) بدون اینترنت

آموزش استفاده از گوگل مپ (نقشه گوگل) بدون اینترنت

گوگل مپ یکی از اساسی ترین اپلیکیشن‌هایی است که هر زمانی به کار شما خواهد آمد. هر جا که مسیری را نمی‌دانستید و یا راهی را اشتباه رفته‌ بودید کافی است اینترنت خود را وصل کرده و وارد اپلیکیشن گوگل مپ شوید. این اپلیکیشن در حال حاضر کامل ترین نقشه‌ی موبایلی جهان است که نسبت به رقبای دیگر خود حاوی جزئیات بسیار بیشتری از مسیرها است. 

 

اما مشکل اینجا است که همیشه شما به اینترنت دسترسی ندارید و ممکن است قصد مسافرت به یک مسیر دور دست را داشته باشید. نخستین چاره استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب آفلاین است. اما همانطور که می‌دانید این اپلیکیشن‌ها بعضاً خیلی محدود هستند و تمام جزئیات را شامل نمی‌شوند.

گوگل برای شما چاره‌ای اندیشیده است. در تازه ترین نسخه از اپلیکیشن اندرویدی گوگل مپ شما می‌توانید قسمتی از نقشه که مورد نیازتان هست را دانلود کرده تا در هر جایی که هستید با تمامی جزئیات بدون استفاده از اینترنت آن را مشاهده کنید. اما این کار چگونه خواهد بود؟ در ادامه همراه ما باشید.

مرحله یک: ابتدا هنگامی که به اینترنت متصل هستید وارد اپلیکیشن گوگل مپ شوید و مکان موردنظر خود را جستجو کنید.

پس از آن که محل مدنظر را پیدا کردید با ضربه زدن بر روی منوی سه خط روی هم یا همان منوی همبرگری، از بین گزینه‌ها وارد بخش Offline areas شوید.

سپس در قسمت پایین سمت راست بر روی گزینه + که آبی  رنگ است ضربه بزنید. پیغامی برای شما مبنی بر ” download this area?” بر روی صفحه ظاهر خواهد شد.

مرحله دوم: سپس آن قسمت از نقشه که مدنظر شماست را با مستطیل آبی مشخص کنید. شما می‌توانید برای دانلود کردن قسمت کوچکتر یا بزرگتر نقشه زوم کرده و یا فاصله را زیاد کنید. سپس بر روی دکمه Download ضربه بزنید.

در این مرحله از شما می‌خواهد که نام این محل مدنظر را وارد نمایید. کار تمام است و اینک می‌توانید اینترنت را قطع کرده و هر جای دیگر از آن به صورت آفلاین استفاده کنید.

منبع:www.BestsApp.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد