بست اپ

بست اپ

دانلود بازی اندروید،دانلود نرم افزار اندروید و ویندوز،دانلود برنامه اندروید و ویندوز
بست اپ

بست اپ

دانلود بازی اندروید،دانلود نرم افزار اندروید و ویندوز،دانلود برنامه اندروید و ویندوز

دانلود SB Game Hacker 3.1 ابزار هک و تقلب در بازی های اندروید

در این پست از سایت BesttApp به معرفی نرم افزاری برای هک بازی های و نرم افزار های اندروید  با نام SB Game Hacker می پردازیم که ابزاری بسیار بهتر و قوی تر از Game killer از دید اکثر گیمرهای اندرویدی است . چرا که این نرم افزار توانایی بیشتر و بهتری در هک و افزایش پول و سکه و طلا و الماس در بازی ها را داراست.
نرم افزار SB Game Hacker یکی از بهترین ها در نوع خودش و شاید حتی بتوان گفت بهترین نرم افزار در نوع خودش است که به شما امکان هک و تقلب در بازی های اندروید را می دهد و به شما کمک میکند که به راحتی بازی های خود را مود(هک) کنید.  
  حجم فایل : 1 مگابایت
لینک دانلود :

نظرات 56 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 15:18

سلام ببخشید دوشتان من اندروید5.1.1 هستم میدونم با گوشی من سازگار نیست ولی اگه میشه یه گیم هکر با ورژن دیگه بگید که روی گوشی من بیاد بالا لطفا کمکم کنید. گیم گاردین و گیم کلیر هم نمیخوام. فقط گیم هکر

master سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 13:38

با این گیم هکر نمیشه بازی کلش اف کلنز زرو هک کرد.میشه بگین چرا؟

چون کلش اف کلنز یک بازی آنلاینه

................... دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 16:53

میشه ایدی کانال را به من بدید

ارین سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 22:40

ببخشید این برام میزنه برنامه متوقف شده است بعد اینو زد گفت برنامه مرتب متوقف میشود

این برنامه با گوشی شما سازگار نیست

Amirimortal12 جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 11:31

ببخشید من انروید گوشیم 5 هستش من گیم هکر برای انروید 5 دانلود کردم
وقتی میره توی گیم هکر میگه باید یه بازی دانلود کنی تا گیم هکر اجرا بشه
ولی میزنم بازی رو دانلود کنم ارور

Atrya سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 17:08 http://g

با سلام آیا با گیم هکر میتوانم بازی کفشدوزک کارتون ساز را هک کنم

تست کنید

هومن سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 00:02

کدوم دکمرو باید برای دانلود بزنیم

Nima یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 14:39

سلام آیا میشه بدون روت هک کرد

سلام
نخیر بدون روت کردن نمیشه برنامه ها را هک کرد

علی شنبه 25 آذر 1396 ساعت 18:28

سلام من اندرویدم ۷ هس نصبش کردم ولی باز نمیشه چرا؟؟؟؟

چون اندرویدتون 7 هست،این برنامه فقط بروی اندروید 4 کار میکنه

ماهور شنبه 25 آذر 1396 ساعت 16:31

من اندرویدم5.0.1 هستش اجرا میشه؟

نه متاسفانه

سید احسان پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 02:35 http://eh

اقا گوشیه من اس ۸ اما بعد نصب باز نمیشه

سلام
این برنامه برای اندروید 4 و بر روی گوشی شما کار نمیکنه لطفا برنامه های دیگه را امتحان کنید

Qqwa شنبه 13 آبان 1396 ساعت 20:54

من اندریدم4.4.4میاره؟

بله

پارسا پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 07:23

آیا پس بازی که هم میشه انترنتی وهم افلاین بازی کرد رو میتونه هک کنه بدون روت نمیشه هک کرد

بازی های انلاین را نمیشه هک کرد

سورنا سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 20:31

چجوری گوش هک میشه
؟؟

دوست عزیز گوشی با این برنامه هک نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد